سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   

امروز : جمعه 103 فروردین 10 - ساعت 2:16 صبح

 

اینبار یه کلیپ صوتی خیلی زیبا با مطلع "میگم عاشقم" به شما عزیزان تقدیم می کنم که اگر چه خیلی هم جدید نیست اما مطمئنم که هنوز افراد زیادی هستند که این کلیپ به دستشون نرسیده.

اگه شما هم جزء این دسته هستید دانلودش رو از دست ندین!

حجم: 1.38 مگابایت

مدت زمان: 00.06.02

فرمت: mp3

لینک دانلود مستقیم

 

متن کامل کلیپ در ادامه مطلب

میگم عاشقم ،اما خودم بهتر  می دونم که نالایقم
کدوم عاشقی، من که همیشه برای تو آینه ی دقم
کجا عاشقم...
می گم مجنونم ، ولی نماز اول وقتمو نمی خونم
می گم مجنونم ، میگم مدیونم
اما یه عکس شهید نیست رو دیوار خونم
کجا مجنونم...
میگم علقمه و غافلم از غربت اروند
شرمنده نشدم از پلاک و چفیه و سر بند
امر به معروف این روزا فدای آزادی شده
کسی به فکر مهدی نیست نبودنش عادی شده
وا حسرتا جا مونده ام از شهدا
وا حسرتا جامونده ام از شهدا
غریب ارباب ، همش به ما گفتن که هستی تشنه ی آب
نه به اون خدا، هل من ناصر تو میگه که هستی تشنه ی جواب
غریب ارباب...
گرچه بدم، حالا که برگشتم پیش تو نکن ردم
پشیمونم، از همه اون نفس هایی که بی تو زدم
گرچه بدم...

من که عمری آقا، پای سفرت روزیمو خوردم
داده ای آبرو اما من چی آبرو بردم
این قدر نپرسیم از عباس برات پابوسی چی شد
جواب آقا رو بدیم غیرت ناموسی چی شد
وا حسرتا جامونده ام از شهدا
وا حسرتا جامونده ام از شهدا
امون بده لیلای من یک خبری به مجنون بده
سامون بده من که مردم کربلاتو نشون بده
دنیای من، اللهم اجعل محیای محیای من
ای وای من ، من واسه تو گریه میکنم تو برای من
مگه من چی دارم که بریزم اقا جون زیر پات
به جز این دلی که باز دوباره خیلی تنگه برات
می خوام صدات کنم حسین، اما خجالت می کشم
دوباره ناز  کن آقا جون، دوباره منت می کشم



  • مجتبی پورمحمود ( یکشنبه 89/3/16 :: ساعت 8:35 عصر)


    انواع اس ام اس ، پیامک جدید ، اس ام اس مثبت ، sms باحال ، اس ام اس امام زمان -عج ، اس ام اس روز ، تم زیبای مذهبی ، کلیپ مذهبی ، پیامک جدید ، اس ام اس های مثبت ، اس ام اس محرم ، اس ام اس های زیبا ، sms مذهبی ، اس ام اس های نوروزی ، پیامک های بهاری ، sms عید نوروز ، اس ام اس های کوتاه ، sms باهال !! ، اس ام اس به روز ، پیامک قشنگ و آموزنده ، تم مذهبی سونی اریکسون ، عکس های دوست داشتنی ، اس.ام.اس های زیبا ،اس ام اس به مناسبت نوروز و عید غدیر و عید فطر و میلاد امامان -ع و شهادت هایشان و دیگر ایام مهم سال همه و همه در: اس ام اس های مثبت !!!