• وبلاگ : اس ام اس هاي مثبت!!!
  • يادداشت : اس ام اس هفته بسيج
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عطا 

    سوال: آيا اهل ورزش نيز هستيد؟

    پاسخ: بنده داراي كمربند سياه دان دو در رشته جودو مي‌باشم. در رشته شين ‌ذن كاراته نيز كمربند سياه، دان 5 دارم و به ورزش شنا نيز بسيار علاقمندم.

    سوال: خوب جناب آقاي كريمي از شروع مداحيتان بفرمائيد؟

    پاسخ: اولين بار در حاليكه خردسال بودم روي پاي مرحوم كافي نشستم و روضه خواندم. الان نيز كه بحول و قوة الهي در خدمت اهل بيت (ع) مي‌ باشم.

    سوال: جناب آقاي كريمي شما تسلط خاصي در دستگاههاي موسيقي داريد، علت اين موفقيت را در چه چيزي مي‌دانيد؟

    پاسخ: هر صدايي در يك دستگاه موسيقي ادا مي‌شود مثلاًً صداي گريه بچه و حتي كوچكترين صداهايي كه شما مي‌شنويد. علت آشنايي من نيز با دستگاههاي موسيقي به اين بر‌مي‌گردد كه چون بنده قاري قرآن بوده‌ام و در تلاوت قرآن رعايت دستگاههاي موسيقي، رديفها و ... بسيار حائز اهميت مي‌باشد، به مدد كلام وحي در اين زمينه مهارت‌هايي به دست آورده‌ام جا دارد در اينجا از اساتيد خود نيز يعني حاج حميد آقاي مدِقّ و حاج علي آقاي اربابي نيز ياد نمايم كه اميدوارم در هر كجا مي‌باشند در سايه اهل بيت (ع) سربلند و پيروز باشند.

    سوال: اشعار در مداحي‌ها و برنامه‌هاي شما از جايگاه ممتازي برخوردار هستند، اشعار با مضمون و زيبا؛ به طور مثال خيلي‌ها شما را با شعر معروف و بسيار زيباي “عشق يعني ....“ مي‌‌شناسند؟

    پاسخ: بيشتر شعرها را خودم مي‌گويم مثلا همين شعر عشق يعني كه شما گفتيد را هم بخاطر دارم كه روي موتور در حالت گريه سروده‌ام. دوستي دارم به نام آقاي م.ش كه ايشان با من سر كار مي‌آمد و اغلب اوقات روي موتور به ثبت اشعار مي‌پرداخت.

    سوال: سابقه همكاري خود با هيات رزمندگان شميرانات از چه زماني شروع شده است و دلايل موفقيت اين هيات به ويژه در جذب جوانان به عقيده حضرتعالي چه چيزهايي مي‌تواند باشد؟

    پاسخ: از حدود 4 سال پيش در ماه رمضان جلسات هيات رزمندگان شميرانات تشكيل شده و الحمدلله تا حالا نيز ادامه داشته است. به جهت تلاقي نكردن با جلسات ديگر معمولاً در شام هر مناسبت برنامه داريم و اگر بحث جذب جوانان را هم مي‌ فرمائيد لطف و كرامات اهل بيت بوده‌است.

    در خصوص علت موفقيت جلسه هيئت رزمندگان نيز عوامل زير را مي‌توان برشمرد:

    ط توجه خاص حضرت صديقه كبري (س) به جلسات.

    ط همجواري با مرقد مطهر حضرت امامزاده علي‌اكبر (ع) وامامزاده اسماعيل (ع).

    ط حضور روحاني 530 شهيد و جانبازان دوران دفاع مقدس.

    ط حضور خانواده‌هاي معزز شهدا، ايثارگران و جانبازان.

    البته عامل مهم ديگري كه بايد به مطالب بالا اضافه شود فعاليت خالصانه عوامل جلسه در هر پستي كه هستند مي‌باشند. از آبدارچي گرفته تا هر قسمت ، همه وهمه با نيت الهي فعاليت مي‌نمايند و اين خود از بركات اهل بيت (ع) مي‌‌ باشد.